10 įpročių sveikatos link

 

Naujieji metai jau nupokšėjo fejerverkų pliūpsniais, ir vėl grįžtame į normalaus gyvenimo vėžes. Prisimenate pažadus, kuriuos davėte sau – sulieknėti, pradėti sveikiau valgyti, pasirūpinti savo sveikata, daugiau judėti… Šie ir dar daug pažadų, metai iš metų skamba metams baigiantis. Šį sykį siūlau būdą, kaip juos įgyvendinti labai savęs neprievartaujant. Pirmiausia, pradėkite nuo savo kasdienių įpročių.

imagesCA9GJSKY

10 įpročių, kuriuos verta įgyti šiais metais

1. Gerti daugiau vandens.

Nenoriu įkyrėti vis kartodama, kad vandens gerti reikia. Ir ne taip jau mažai – bent apie 2 litrus. Ir negudraukite, kad geriate daug sulčių – jose be vandens dar ir daug cukraus, taigi gerdamos sultis nesulieknėsite. Sakot, neskanu? O ar mėginot?

2. Mankštinkitės.

Pasirinkite protingai – nebūtina kasdien lieti prakaitą sporto salėje po nesuskaičiuojamą valandų skaičių. Pradėkite nuo trijų kartų per savaitę po  30 minučių. 90 minučių per savaitę nedaug, bet Jūsų sveikata tikrai nuo jų pagerės. Net ir labiausiai užimti žmonės gali tiek rasti savo darbotvarkėje. Svarbiausia, neužsiplėškite per daug, kad nedingtų ūpas. Mažais mažais žingsneliais links sveikatos. O paskui patys pamatysite, kad organizmas prašosi krūvio.

3. Susidraugaukite su miegu.

Sureguliuokite savo poilsio režimą – eikite laiku gulti, išsimiegokite. Lai niekas netrukdo Jūsų poilsiui, diena bus žvalesnė, o Jūs patys ilgiau išliksite produktyvūs. Beje, labiau pailsėję, turėsite jėgų makštintis ir geriau savimi pasirūpinti.

4. Pasirūpinkite savo oda.

Nepamirškite savo odos – prižiūrėta, sveika oda prideda labai daug pliusų Jums. Taigi, valykite, šveiskite, drėkinkite. Pora savaičių – ir rezultatai Jus nudžiugins.

5. Baikite ieškoti greitų dietų.

10  kilogramų per tris dienas! Stebuklinga piliulė, kuri padės sulieknėti per pusvalandį! Specialus gėrimas, kuris suskaidys riebalus, dar jiems nepatekus į burną…

Baikite tikėti stebuklais, geriau po truputį keiskite įpročius – valgykite daugiau daržovių, viso grūdo gaminių, rauginto pieno produktų, atsisakykite cukraus, sausainių, greitojo maisto. Rezultatų labai greit nepamatysite, nebent kasdien penkis sykius valgydavote bandeles su šokoladu, tačiau sveikata pagerės ir turėsite daugiau energijos.

6. Planuokite savo laiką.

Jeigu rasite laiko suplanuoti savo laiką, pastebėsite, kad randate laiko ne tik darbams, bet ir sau – mankštai, pasivaikščiojimams, poilsiui. Suderinę darbą ir poilsį, tikrai tapsite produktyvesni, daugiau nuveiksite.

7. Pusryčiaukite.

Raskite laiko papusryčiauti. Tai nuteiks gerai dienos pradžiai, be to mažiau prisikimšite per pietus. Rinkitės košes, pilno grūdo produktus, daržoves.

8. Meskite rūkyti.
9. Raskite būdų sumažinti stresui.

Raskite veiklų, kurios padeda mažinti stresą – vieniems padeda kruopštūs darbai, kitiems – knygų skaitymas ar aktyvus poilsis. Raskite tą veiklą, kuri „išjungia“ stresą ir darykite tai.

10. Eikite pas gydytoją.

Ir ne tada, kai jau nebepaeinate. Nueikite pas gydytoją pasidaryti pagrindinius tyrimus, kad užkirstumėte kelią didesnėms problemoms. Tai liečia ne tik šeimos gydytoją, bet ir specialistus bei odontologus. Profilaktika kainuoja žymiai mažiau nei gydymas.

Ir po viso to, ką parašiau – mąstykite pozityviai. Net, jei iš šių 10 pasiūlytų dalykų įgyvendinsite vieną – tai jau bus mažas žingsnis link Jūsų sveikatos.

Gerų metų!

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

1 Comment

  1. Pingback: Nauji metai - nauji įpročiai - Eitnė.ltEitnė.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *