Angliavandeniai. Draugas ar baubas?

Tikriausiai, kai priaugate kelis papildomus kilogramus, iš sykio pradedat kaltinti angliavandenius ir jų turinčius produktus. Vis tik, angliavandeniai nėra tas piktasis trolis, kuris gyvena Jūsų spintelėje. Bet kuris medikas Jums pasakys, kad žmogaus medžiagų apykaitoje reikalingi ir angliavandeniai, ir riebalai, ir baltymai. Jų reikia, kad išlaikytumėte gerą savijautą ir bendrą organizmo energiją. Labiau reiktų pagalvoti, kada ir kaip tuos angliavandenius Jūs valgote.

Tačiau angliavandeniai – ne tik cukrus ir bandelės.

Knygos “ Think, Eat, Move, Thrive“ autorius James Rouse, teigia, kad angliavandenius geriausia valgyti tada, kai organizmo jautrumas insulinui yra didžiausias, tai yra rytais ir po treniruotės. Žinoma, tai nereiškia, kad būtent tada Jūs turėtumėte kimšti bandeles be saiko. Juk angliavandenių yra ir košėje, ir brokoliuose, ne tik spurgose. Visada renkantis angliavandenių turintį maistą, vertėtų pagalvoti apie jo kokybę ir kiekį.

Ypač gerai valgyti mažiau koloringus, angliavandenių turinčius produktus – žalias lapines daržoves, saldžiąsias bulves, ankštines daržoves, nedideles porcijas neskaldytų grūdų (rudųjų ryžių, burnočių, kviečių ir pan.).

Pagalvokite, prieš griebdami baltos duonos gaminius ar cukraus prisotintas bandeles.

Būkite gražūs!

 

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *