Apie daržoves ir vaisius

Per dieną reikėtų suvalgyti bent penkias porcijas daržovių ir vaisių. Viena porcija – 80 g, taigi iš viso – bent 400 g. Atrodytų, ne taip ir sunku – vidutinis obuolys sveria 150 g. Būtų dar labai gerai, kad daržovių, kurias suvalgome per dieną būtų daugiau. Į šį skaičių neskaičiuojamos bulvės.

Kelios priežastys, kodėl verta tai daryti:

– vaisiai ir daržovės yra gardūs. Jūs galite rinktis iš daugybės rūšių;

– jie yra geras vitaminų ir mikroelementų šaltinis, ypač vitamino C, folio rūgšties ir kalio;

– jie yra puikus ląstelienos šaltinis, vadinasi padeda išlaikyti sveiką žarnyną, sumažina vidurių užkietėjimo riziką bei riziką susirgti žarnyno vėžiu;

– gali sumažinti riziką susirgti kraujagyslių ligomis;

– juose mažai riebalų ir kalorijų, na nebent nuspręsite juos gruzdinti ar kepti aliejuje;

– padeda sumažinti 2 tipo diabeto, nutukimo, insulto riziką.

Dar mažai priežasčių?

Tada žinokite, kad valgydami daržoves ir vaisius būsite energingesni ir daugiau nuveiksite.

Beje, rašydama aš sąmoningai rašau daržovės ir vaisiai, nes būtent daržovių suvalgoma žymiai mažiau nei reikėtų.

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *