Dieta: Kiek Jums reikia kolorijų?

 

73147_361730633937903_212234291_n

 

 

Kaip jau ne sykį esu minėjus, kad dieta nėra koks nors trumpalaikis valgymas-nevalgymas.  Labai svarbu suprasti, kad net mesdamas svorį žmogus turi gauti pakankamai maistingųjų medžiagų. Jeigu Jūsų meniu, kaip Coliukės – pusė grūdo per dieną, nieko gero iš to nebus. Pasinaudodami nelabai sudėtingomis formulėmis, galite suskaičiuoti, kiek kolorijų per parą reikia būtent Jums. Kalorijų suvartojimo norma priklauso nuo lyties, amžiaus, o taip pat ir fizinio aktyvumo.

 

BMR (angl. basal metabolic rate, paprastai kalbant – kalorijos, kurių reikia kūno funkcionavimui,
kvėpavimui, virškinimui, mąstymui ir t.t.)  apskaičiavimas


Vyrams:
66,5 + (13,75 X svoris kilogramais) + (5,003 X ūgis centimetrais) – (6.755 X amžius metais) = BMR

Moterims:
55,1 + (9,563 x svoris kilogramais) + (1,850 x ūgis centimetrais) – (4.676 x amžius metais) = BMR

Rekomenduojama kalorijų norma, priklausomai nuo fizinio aktyvumo (papildomos kolorijos)

Neaktyvus gyvenimo būdas – jeigu visai nesportuojate, mažai judate.
BMR X 1,2

Šiek tiek aktyvesnis gyvenimo būdas – jeigu šiek tiek sportuojate, daugiau vaikštote, važinėjate dviračiu. 1 – 3 labai lengvos treniruotės (arba ilgesni pasivaikščiojimai, pavažinėjimai dviračiu) per savaitę.
BMR X 1,375

Vidutiniškai aktyvus gyvenimo būdas – 3 – 5 vidutinio sunkumo treniruotės per savaitę.
BMR x 1.55

Aktyvus gyvenimo būdas – intensyvios treniruotės 6 – 7 kartus per savaitę.
BMR x 1.725

Labai aktyvus gyvenimo būdas – jeigu kasdien sportuojate du kartus, jeigu treniruotės yra sunkios, jeigu sportuojate profesionaliai.
BMR x 1.9

Tiesa, mažėjant svoriui, keičiasi ir reikalinga kolorijų norma – skirtingas kiekis reikalingas, kol sveriate per 100 kilogramų, ir kai 70. Nepamirškite to fakto.

Būkite sveiki ir gražūs!

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *