Gražios figūros pradžia… virtuvėje

Dažnai tie, kurie susiruošė lieknėti, galvoja, kad be sunkių treniruočių, gražios figūros  neturėsi. Viską reikėtų daryti nuosekliai – pradėti nuo maitinimosi įpročių keitimo, kitokio maisto gaminimo būdo. Ne tobulinti senus patiekalus, o kurti naują, sau smagią rutiną. Žmonėms dažnai būna sudėtinga suprasti, kad jeigu maistui ruošti nenaudoji majonezo, miltų ir stiklinių cukraus, jis gali būti skanus. Bet, jeigu gaminate patiekalus iš gerų produktų – varškės, pieno, daržovių, grynos mėsos – kaip tai gali būti neskanu? Juk nebūtina skrudinti mėsą litre sviesto, puikiausiai ji iškepa orkaitėje rankovėje ar folijoje.

Nepamirškite ir daržovių. Jų dabar galima gauti visus metus – nebūtina visko konservuoti, sūdyti ir rauginti. Kopūstas, morkos, cukinijos, paprikos, pomidorai – įprastos kiekvienam daržovės, kurios gali tapti patiekalų pagrindu.

Pamirškite cigaretes, alkoholį – šie įpročiai gadina visus gerus norus. Patys pagalvokite, kiek laiko reikia, kad organizmas išsivalytų nuodus iš organizmo. O  kai geriate mintys tikrai nesisuka apie gerą maistą ir kažkokius mitybos principus…

Nesitikėkite labai greitų rezultatų. Tai gali pažadėti tik gražios knygos, spalvoti viršeliai ir tablečių dėžutės. Visi kūno pokyčiai užima nemažai laiko – juk nepastorėjate per naktį, vadinasi, ir sulieknėsite ne per naktį. Optimaliausia, kai svoris krenta 0,5-1 kg per savaitę.

Nepatikėsite, bet maitinantis sveikai, turi daug daugiau energijos. Vadinasi, tada ir metas tą susikaupusią energiją išlieti sporto salėje. Pati visiškai sėkmingai praktikuoju vaikščiojimą pėščiomis (nors šiaurietiškos lazdos man dar iššūkis) – kasdien nueinu bent porą kilometrų. Beje, judėjimas – tai nėra sportas. Aišku, visada geriau judėti negu nejudėti, bet ir 100 atsilenkimų nepadės atsikratyti pilvo.

Puikių minčių!

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *