Kaip numesti ir nebepriaugti svorio

 

Kaip numesti ir nebepriaugti svorio – klausimas, kurį užduoda kiekvienas, kuris nors sykį mėgino kovoti su svoriu. Laikėtės dietos, numetėte 5, 10 ar 15 kg ir…  Juk pastangas vainikavęs rezultatas toks puikus. Taigi, kaip šiuo rezultatu džiaugtis kuo ilgiau?

Pirmiausia, reiktų prisiminti, kad pakeisti įpročiai turi tęstis ir po dietos – jei imsitės maskarponės torto ar pilsite samčiais padažą – svoris netruks vėl sugrįžti. Ir dar prisidės, nes organizmas nepersitvarkęs po apribojimų dar vis linkęs taupyti.

Kokie gi įpročiai padėtų įtvirtinti rezultatus?

Valgykite daržoves.

Valgykite jas šviežias, garintas. Valgykite iki soties, ypač nepamirškite tamsiai žalių daržovių.

Gerkite vandenį.

Vanduo neturi kolorijų, padeda drėkinti organizmą ir numesti svorio.

Paslėpkite šlamštamaistį.

Tada, kai metate svorį ar norite išlaikyti rezultatą, labai svarbi aplinka. Kuo mažiau pagundų aplink, tuo mažiau valios prireiks atsilaikyti. Vietoj koloringų užkandžių ar saldainių pasidėkite supjaustytų kubeliais daržovių, kelis sausus vaisius, riešutus ar neriebaus jogurto.

Skaičiuokite, kai valgote ne namie.

Išsirinkite iš meniu virtus, garintus ar grilintus valgius vietoj gruzdintų, apvoliotų džiuvesėliuose ar apipiltų sviestu ar padažu. Paprašykite patiekti padažus atskirai – tada tikrai žinosite, kokį kiekį jų pridėti į savo maistą – pasitrenkinkite šaukštu ar dviem padažo.

Neišsisukinėkite nuo mankštos.

Likite aktyvūs – mankštinkitės kas rytą, susidarykite mankštos planą. Jei tingite mankštintis, tai užsiimkite kita veikla – šokite, vaikščiokite, dirbkite gryname ore.

1507925_823268767694240_5876897379626602262_n

Susiraskite bendraminčių.

Labai svarbu, kad aplinkiniai palaikytų, negundytų įvairiais netikusiais patiekalais, cholesteroliu gausiu maistu. Be to, neužjaustų „kad ir taip puikiai atrodote“.  Juk norite būti gražūs ne tik savo senelei. Jei nepalaiko šeima – susiraskite nuovokią draugę ar maitinimosi trenerį.

Būkite kantrūs.

Jei per naktį nepriaugote, tai per naktį ir nenumesite. Svoriui mesti reikia laiko, taigi nesigraužkite dėl gramų kasdien.

 

Mąstykite pozityviai.

Negraužkiter savęs dėl nedidelių nuklydimų – visiems visko būna. Svarbu, kad klaidos netaptų norma.

 

Puikių rezultatų ir dailios figūros!

 

 

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *