318411_363020673773588_703402941_n

Kiekvienam suprantama, kad norint numesti svorio arba jo nepriaugti, reikia cukrų reikia valgyti saikingai. Labai dažnai, kalbėdamasi su žmonėmis, girdžiu, kad jie „nevartoja saldumynų“, „nevalgo desertų“, negeria saldžių gėrimų, limonadų ir pan. Nes cukraus vartojimo mažinimas prasideda nuo desertų, saldžių gėrimų ir saldumynų atsisakymo.

O ar kada nors pagalvojote, kiek cukraus paslėpta kituose produktuose – duonoje, pyraguose, sausuose pusryčiuose? O kiek jo vaisių sultyse? Ant pakuočių rašoma „nepridėta cukraus“. Tai verčia žmones galvoti, kad tuose produktuose visiškai nėra cukraus. Čia ir slypi patys didžiausi pavojai.  Yra apskaičiuota, kad maisto produktuose paslėptas cukrus sudaro net 13 proc. visų gaunamų kolorijų. Juk vaisių cukrus niekur nedingsta, kaip ir nedingsta cukrus, kurio gausu kviečiuose. Taigi, „nepridėta cukraus“, reiškia tik, kad nėra papildomai saldinta.

Beje, blogėjant ekonominei situacijai, žmonės cukraus valgo žymiai daugiau negu paprastai – mėsą, daržoves keičia kruopos, duonos gaminiai, kuriuose yra labai daug paslėpto cukraus. Įdomu pastebėti, kad vaikai gauna tą patį cukraus kiekį, nepriklausomai nuo ekonominės situacijos.

About Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *